Консуматорска промоция, обвързана с покупка
За най-малките деца и техните майки изработихме съвместно с NESTLÉ България приложение за играта „Подарък за моето съкровище” – националната консуматорска промоция на NESTLÉ Baby.
Кампанията бе свързана с покупката на продукти от бебешката марка, регистриране в уеб сайта и добавяне на данни от касовата бележка.
Изградена изцяло в responsive дизайн по ключова визия, системата предостави лесен достъп на потребителите и бързо ориентиране в условията за участие за награди.
- Механизъм - Касови бележки
- Цялостен дизайн и визия
- Responsive дизайн
- Cloud платформа
- 24/7 поддръжка
- 1st level support
Промоция тип „Касови бележки” е сред най-предпочитаните от нашите клиенти. Чрез нея се осъществява игрово взаимодействие с потребителите и едновременно се стимулира продажбата на предлаганите продукти/услуги.