icon Кампания: На концерт с LAFKA

Национална кампания за всички обекти LAFKA

Lafka избра за реализиране на своята национална промоция през 2015 година новото софтуерно решение на нашия екип, което изцяло съобразихме с корпоративните изисквания, визия и политика на търговската верига.

Кампанията бе обвързана с покупката на продукти на поне 5,00 лева от киоските на Lafka и регистрирането на касовата бележка на специално създадено за целта уеб приложение.
Раздаваха се награди през определен период - двойни билети за посещение на различни концерти.

  • Механизъм - Касови бележки
  • Цялостен дизайн и визия
  • Responsive дизайн
  • Cloud платформа
  • 24/7 поддръжка
  • 1st level support
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide

Промоция тип „Касови бележки” е сред най-предпочитаните от нашите клиенти. Чрез нея се осъществява игрово взаимодействие с потребителите и едновременно се стимулира продажбата на предлаганите продукти/услуги.

Само на 5 минути сте от старта на новата си кампания!

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС