Национална кампания за всички обекти LAFKA
Lafka избра за реализиране на своята национална промоция през 2015 година новото софтуерно решение на нашия екип, което изцяло съобразихме с корпоративните изисквания, визия и политика на търговската верига.
Кампанията бе обвързана с покупката на продукти на поне 5,00 лева от киоските на Lafka и регистрирането на касовата бележка на специално създадено за целта уеб приложение.
Раздаваха се награди през определен период - двойни билети за посещение на различни концерти.
- Механизъм - Касови бележки
- Цялостен дизайн и визия
- Responsive дизайн
- Cloud платформа
- 24/7 поддръжка
- 1st level support
Промоция тип „Касови бележки” е сред най-предпочитаните от нашите клиенти. Чрез нея се осъществява игрово взаимодействие с потребителите и едновременно се стимулира продажбата на предлаганите продукти/услуги.
Само на 5 минути сте от старта на новата си кампания!
СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС-
Кампания: За мен и най-добрата ми приятелка Година: 2015