Защо точно механизъм Trivia въпроси?
-
Участвай и спечели, с или без покупка
Този механизъм предлага създаване на чисто имиджова промоция, която цели обвързване на потребителя с марката и засилване на така наречените Brand awareness. Избирайки да организирате тази промоция, вие се възползвате от следните предимства:
- потребителите опознават продукцията и компанията ви;
- водите статистика за участниците;
- сами избирате как да промотирате бранда си;
- получавате по-висока потребителска активност, поради възможност за пряко участие чрез регистрация от социалните мрежи. -
Механизмът Trivia Въпроси се прилага при кампании, при които липсват условия за предварителното закупуване на продукт. Потребителят може да се регистрира в промо сайта по стандартен начин или посредством профила си в социалните мрежи Facebook, Twitter, Google +.
Механизмът е сред най-новите приложения, които съдържат в себе си разнообразни функционалности освен стандартен въпросник. Позволява на организатора на промоцията да избира от различни типове игри – „Избери един или няколко отговора”, „Отрий логото”, „Подреди пъзела”, „Открий 5/7/9 разлики”, както и други с разбъркани букви, думи, числа или т.н. -
Административен панел и управление на всичко
Различните задачи могат да бъдат управлявани от администрацията:
- определяне на точна дата;
- час на активирането на игрите;
- настройване на уведомления (за нови въпроси, теглене на печеливши или други) към потребителите посредством мейл;
- известие в социалната мрежа.
Платформата позволява видимост към съдържанието – участници, игри, изиграни минути и статистика.
Поискайте оферта или демо достъп сега
Свържете е с нашите експертиЧаст от осъществени кампании, с механизъм Trivia въпроси
© Сошъбъл ЕООД, проект на ОРМ Холдинг груп