icon Механизъм - TRIVIA Въпроси

Защо точно механизъм Trivia въпроси?

  • Участвай и спечели, с или без покупка

    Този механизъм предлага създаване на чисто имиджова промоция, която цели обвързване на потребителя с марката и засилване на така наречените Brand awareness. Избирайки да организирате тази промоция, вие се възползвате от следните предимства:
    - потребителите опознават продукцията и компанията ви;
    - водите статистика за участниците;
    - сами избирате как да промотирате бранда си;
    - получавате по-висока потребителска активност, поради възможност за пряко участие чрез регистрация от социалните мрежи.

  • Механизмът Trivia Въпроси се прилага при кампании, при които липсват условия за предварителното закупуване на продукт. Потребителят може да се регистрира в промо сайта по стандартен начин или посредством профила си в социалните мрежи Facebook, Twitter, Google +.
    Механизмът е сред най-новите приложения, които съдържат в себе си разнообразни функционалности освен стандартен въпросник. Позволява на организатора на промоцията да избира от различни типове игри – „Избери един или няколко отговора”, „Отрий логото”, „Подреди пъзела”, „Открий 5/7/9 разлики”, както и други с разбъркани букви, думи, числа или т.н.

  • Административен панел и управление на всичко

    Различните задачи могат да бъдат управлявани от администрацията:
    - определяне на точна дата;
    - час на активирането на игрите;
    - настройване на уведомления (за нови въпроси, теглене на печеливши или други) към потребителите посредством мейл;
    - известие в социалната мрежа.

    Платформата позволява видимост към съдържанието – участници, игри, изиграни минути и статистика.

Поискайте оферта или демо достъп сега

Свържете е с нашите експерти

Част от осъществени кампании, с механизъм Trivia въпроси