Национална промоция с и без покупка
„Рецепта за щастие” е поредната промоция, за която NESTLÉ България ни гласува доверие. Сладкото приложение бе реализирано изцяло от нашите дизайнери по поръчка на NESTLÉ, като игрите са предварително договорени и реализирани според желанията и препоръките на клиента.
В „Рецептата” всеки потребител създава профил и регистрира кода от касовата бележка на поне един закупен продукт от шоколади с марка NESTLÉ. Въвеждането на кода му позволява да се включи в петте игри с въпроси, изображения и други. Сайтът бе изцяло създаден с responsive дизайн, удобен за различен тип устройства.
- Микс механизми - „Касови бележки” и „Trivia въпроси”
- Цялостна визия и дизайн на уеб сайта
- Cloud платформа
- 24/7 поддръжка
- 1st level support
„Рецепта за щастие” е кампанията, която за първи път обедини маханизмите Касови бележки и Trivia въпроси, за да се предостави възможност за участие с или без обвързаност на потребителя с покупката на продукт. Целта е максимално взаимодействие с консуматорите.
Само на 5 минути сте от старта на новата си кампания!
СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС!-
Кампания: За мен и най-добрата ми приятелка Година: 2015