icon Кампания: Не оставай на сухо това лято

Национална консуматорска промоция

NESTLÉ България, и в частност KIT KAT, решиха да ни се доверят за една от значимите си промоции за 2014 година.

Целта на играта бе да се създаде профил в рамките на кампанията като се попълнят лични данни на участника. За да участва в томбола за награда, потребителят трябва да регистрира код на касов бон, сума и час на закупуването на продукт на марката.

Екипът ни изгради изцяло по наше виждане дизайн на кампанията, като се стреми да бъде интересен, с визия съобразена с таргета, но и с удобен достъп за крайния потребител.

  • Механизъм - Касови бележки
  • Визия и дизайн
  • Responsive дизайн
  • Cloud платформа
  • 24/7 поддръжка
  • 1st level support
  • slide
  • slide
  • slide

Промоция тип „Касови бележки” е сред най-предпочитаните от нашите клиенти. Чрез нея се осъществява игрово взаимодействие с потребителите и едновременно се стимулира продажбата на предлаганите продукти/услуги.

Само на 5 минути сте от старта на новата си кампания!

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС!