Национална консуматорска промоция
NESTLÉ България, и в частност KIT KAT, решиха да ни се доверят за една от значимите си промоции за 2014 година.
Целта на играта бе да се създаде профил в рамките на кампанията като се попълнят лични данни на участника. За да участва в томбола за награда, потребителят трябва да регистрира код на касов бон, сума и час на закупуването на продукт на марката.
Екипът ни изгради изцяло по наше виждане дизайн на кампанията, като се стреми да бъде интересен, с визия съобразена с таргета, но и с удобен достъп за крайния потребител.
- Механизъм - Касови бележки
- Визия и дизайн
- Responsive дизайн
- Cloud платформа
- 24/7 поддръжка
- 1st level support
Промоция тип „Касови бележки” е сред най-предпочитаните от нашите клиенти. Чрез нея се осъществява игрово взаимодействие с потребителите и едновременно се стимулира продажбата на предлаганите продукти/услуги.