Национална комсуматорска промоция
През 2014 година NESTLÉ България ни се довери в разработката на националната игра на почитателите на шоколадовите вафли Мура.
Промоцията „Сладката страна на нещата” е съчетание между два механизма – за регистриране на касови бележки и отговаряне на Тrivia въпроси. Потребителите се забавляват и участват в занимателно уеб приложение. Дизайнът е реализиран по подадена ключова визия и създаден responsive, за да взаимодейства лесно с крайните клиенти.
- Съчетаване на механизми „Касови бележки” и „Trivia въпроси”
- Responsive дизайн
- Cloud платформа
- 24/7 поддръжка
- Комуникация с потребители и консуматори
Промо механизъм „Касови бележки”, който е обвързан с покупката на продукти, в комбинация с „Trivia въпроси”, не изискващ такава, е перфектен за ангажиране на повече консуматори на марката.
Само на 5 минути сте от старта на новата си кампания!
СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС!-
Кампания: За мен и най-добрата ми приятелка Година: 2015