icon Кампания: Сладката страна на нещата

Национална комсуматорска промоция

През 2014 година NESTLÉ България ни се довери в разработката на националната игра на почитателите на шоколадовите вафли Мура.

Промоцията „Сладката страна на нещата” е съчетание между два механизма – за регистриране на касови бележки и отговаряне на Тrivia въпроси. Потребителите се забавляват и участват в занимателно уеб приложение. Дизайнът е реализиран по подадена ключова визия и създаден responsive, за да взаимодейства лесно с крайните клиенти.

  • Съчетаване на механизми „Касови бележки” и „Trivia въпроси”
  • Responsive дизайн
  • Cloud платформа
  • 24/7 поддръжка
  • Комуникация с потребители и консуматори
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide

Промо механизъм „Касови бележки”, който е обвързан с покупката на продукти, в комбинация с „Trivia въпроси”, не изискващ такава, е перфектен за ангажиране на повече консуматори на марката.

Само на 5 минути сте от старта на новата си кампания!

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС!