Национална консуматорска промоция
NESTLÉ България АД, и в частност NESCAFÉ® 3in1, отново се довериха на софтуера, който изграждаме за провеждане на една от двете национални консуматорски промоции през 2015 г.
Кампанията бе обвързана с покупка на стикове NESCAFÉ® 3in1, регистрация в специален уеб сайт и добавяне на данни от касова бележка – сума, номер, дата на покупката.
Изградихме изцяло нов responsive уеб сайт, като визията и дизайнът бе дело на нашите специалисти, които се водеха по подадена ключова визия. Освен сайта осъществихме и 1st level support и пряка комуникация с консуматори на бранда по въпроси, свързани с промоцията.
- Механизъм Касови Бележки
- Изцяло дизайн на уеб сайта
- Responsive дизайн
- Cloud платформа
- 24/7 поддръжка
- 1st level support
Промо механизмът „Касови бележки” е първото изцяло развито софтуерно решение на екипа на Sociable.bg. Чрез него клиентът може да проведе своята промоция без да се притеснява нито за поддръжката, нито за техническата обезпеченост на проекта.
Само на 5 минути сте от старта на новата си кампания!
СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС!-
Кампания: За мен и най-добрата ми приятелка Година: 2015