Национална консуматорска промоция
NESTLÉ България АД, и в частност NESCAFÉ® 3in1, отново се довериха на софтуера, който изграждаме за провеждане на една от двете национални консуматорски промоции през 2015 г.
Кампанията бе обвързана с покупка на стикове NESCAFÉ® 3in1, регистрация в специален уеб сайт и добавяне на данни от касова бележка – сума, номер, дата на покупката.
Изградихме изцяло нов responsive уеб сайт, като визията и дизайнът бе дело на нашите специалисти, които се водеха по подадена ключова визия. Освен сайта осъществихме и 1st level support и пряка комуникация с консуматори на бранда по въпроси, свързани с промоцията.
- Механизъм Касови Бележки
- Изцяло дизайн на уеб сайта
- Responsive дизайн
- Cloud платформа
- 24/7 поддръжка
- 1st level support
Промо механизмът „Касови бележки” е първото изцяло развито софтуерно решение на екипа на Sociable.bg. Чрез него клиентът може да проведе своята промоция без да се притеснява нито за поддръжката, нито за техническата обезпеченост на проекта.