Brand awaredness кампания
През 2014 г. десетки тинейджъри станаха част от играта „Покани своите приятели на кафе”. Промоцията Coffee with Friends на NESCAFÉ® 3in1 направи революция в начина, по който се организира една тривиална приятелска среща. С регистрацията в приложението всеки потребител може да покани избрани приятели на кафе, да избере място от Foursquare, дата, час и да изтегли кой ще плати сметката.
Уникалният дизайн е изцяло дело на нашия екип, като това бе първата интеграция във функционалност на социалните мрежи Facebook, Twitter и Foursquare за България, представена по такъв начин.
- Участие в реално време
- Цялостен дизайн
- Responsive дизайн
- Cloud платформа
- 24/7 поддръжка
- 1st level support
“Coffee with Friends” е уникално съчетание за повишаване на лоялността у даден бранд. Участието в реално време чрез интеграция на най-използваните социални мрежи в България подпомага взаимоотношенията между потребителите.