Национална промоция, необвързана с покупка
Palette и екипа на Хенкел България избраха за реализиране на своята национална промоция през 2016, която не бе обвързана с покупка, SaaS платформата за маркетинг промоции Sociable.bg.
Целта на кампанията бе да се промотира новата боя за коса с маса - Palette Intensive Color creme с маска за грижа.
Имаше планувани малки награди - козметични комплекти и брандирани материали, а голямата награда предостави фотосесия и отразяване на победителката в национално списание. Но за да могат да спечелят награди, потребителите трябваше да създават колаж със своя снимка и избрана боя коса, който да споделят в социалната мрежа Facebook и да подканят своите приятели да гласуват за тях.
- Механизъм - Конкурс със снимка
- Цялостен дизайн и визия
- Responsive дизайн
- Cloud платформа
- 24/7 поддръжка
- 1st level support
Промоция тип „Конкурс със снимка или видео” и необвързан с покупка е най-подходящото решение за brand awarеness кампания. Чрез нейна помощ може да засилите лоялността и обвързаността на марката с нейните потребителити или консуматори.
Само на 5 минути сте от старта на новата си кампания!
СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС-
Кампания: За мен и най-добрата ми приятелка Година: 2015