Национална кампания за марки на Хенкел
Хенкел България отново се довери на Sociable.bg за провеждане на своята национална консуматорска промоция, която е обвързана с покупка.
Нашият екип подготви крейтив, дизайн и визия на приложението, тип механизъм "Касови бележки", и осигури техническото обезпечение при провеждане на кампанията.
Всеки потребител трябваше да въведе код от касова бележка, на закупени продукти с марки FA, Syoss, Schwarzkopf и Vаdemecum за минимум 5 лева, като участваше в томбола за разпределяне на малки (седмични) и големи (в края на промоцията) награди.
- Механизъм - Касови бележки
- Създаване на Общи условия
- Responsive дизайн
- Cloud платформа
- 24/7 поддръжка
- 1st level support
Промоция тип „Касови бележки” е сред най-предпочитаните от нашите клиенти. Чрез нея се осъществява игрово взаимодействие с потребителите и едновременно се стимулира продажбата на предлаганите продукти/услуги.
Само на 5 минути сте от старта на новата си кампания!
СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС-
Кампания: За мен и най-добрата ми приятелка Година: 2015