Национална кампания за Бор Чвор
Чрез свои партньор, участващ в партньорската мрежа на Sociable.bg, осъществихме национална консуматорска промоция на Бор Чвор.
Кампанията бе обвързана с покупка, като всеки един потребител трябваше да въведе код от предварително отпечатаните над 350 000, от опаковките на прясно мляко Бор Чвор.
Наградите бяха разделени на 3 типа, малки и големи, които се раздаваха на случаен принцип.
Дизайна и визията на проекта, бяха предоставени от партньорската агенция.
- Механизъм - Касови бележки
- Създаване на общи условия
- Responsive дизайн
- Cloud платформа
- 24/7 поддръжка
- 1st level support
Промоция от тип "Въведи кода" е най-ефективното решение, ако искате да повишите продажбите на своите продукти, като в същото време обвържете още по-силно консуматорите си.
Само на 5 минути сте от старта на новата си кампания!
СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС-
Кампания: За мен и най-добрата ми приятелка Година: 2015